poniedziałek, 4 grudnia 2017

Od początku

Hej!

Mam na imię Alex, a to mój pierwszy wpis na tym blogu. 
Mam rocznikowo 16 lat i zanim zaczniecie pytać, tak miałam już doczynienia z pro-aną. 
Wszystko zaczęło się jakiś rok temu w maju. Postanowiłam schudnąć, głównie dlatego że moim największym problemem jest brzuch. 
Zaczęłam mniej jeść, w miarę zdrowo, ćwiczyć, pić duże ilości wody, jeździć na rowerze, chodzić na nordic walking... i wiecie co? Czułam się ze sobą świetnie!
Byłam taka lekka... dodam że zanim zaczęłam tą dietę, poprosiłam mamę o zakup wagi bo sama nie wiedziałam ile ważę. 
Przed pro-aną było to 55 kg, a po około 1,5 miesiąca 45 kg.

Niestety po wakacjach wszystko się zepsuło. Zaczęłam klasę trzecią gimnazjum i postanowiłam, że rzucę to wszystko, bo po co być szczupłą?
Dlatego takim sposobem zaczęłam jeść wszystko w dużych ilościach, bo tak przecież jest najlepiej...
W każdym razie cały rok żyłam sobie takim sposobem. Przytyłam oczywiście i ważę obecnie 60 kg przy wzroście 160 cm.

Już kilka razy w ciągu roku próbowałam znowu zacząć od nowa, ale brakowało mi silnej woli. Dzisiaj, gdy zobaczyłam swoje zdjęcia zrobione przez siostrę, dostrzegłam jak tak naprawdę wyglądam i chcę to zmienić.


Edit. ( po kilku miesiącach )
Mój wzrost obecnie : 161cm
Moja waga obecnie : 55kg
Cel : 45 kg

Tak więc zaczynam od nowa z ogromem motywacji! :D
Posty będę dodawać codziennie wieczorem, bilanse, thinspo i takie tam sprawy. 
Będę póki co ćwiczyć 3 razy w tygodniu, a dietą od której spokojnie sobie zacznę to oczywiście Healthy Skinny Girl Diet.

Trzymajcie się i do następnego postu! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz